Monday, January 10, 2011

Keluarga Tecinta!!





family aku sangat simple and sporting..espcially ayah aku..nama dia raja azam shah tpi adk badik sume panggil abah jek!hehe..walaupun kadng2 sibuk dengan kerja seharian..tpi dia caring kat family kiteorang..pkai makan minum terjage lah..tpi kalu dah marah!! garang btol..takut lah gak..  :)


Mak aku name azanah mohd isa! name manje kteorang pggil umi..hee2.
pandai jahit bju..stiap tahun baju raya tak pernah beli langsung!! msti buat jek..he2..
kalu bju skolah tak payah cakp,dari darjah 1 smpai abes skolah..umi buatkan..wee~


adik bradik aku ade 4 orang termasuk aku..sume gal sahaje oke! tensyen tak de adik laki..gram lor!hehe
first aku lah kan,yang ke2 bwu form3 tahun ni and parents mnaruh hrapan kat dia sket sbb dye pndai lah kan..
yg ke3 umur 13 tahun,bru msuk fom1..manis owgnye.
n last not least my older younger sister!! baby umur 3 tahun,sngat comel!!!! bwu nak blaja ckap.heheehe


kiteorng sekeluarga dok kat slayang baru..n sy sngat bersyukur dpat fmily yang sy syg niee!! huhu..




No comments:

Post a Comment