Monday, January 10, 2011

Kawan kawan !!

simple!! kawan adalah teman dan sahabat yg akan tlong kite tyme susah n seng! :)
aku ade kawan yang agak rapat yang aku dpat tyme skolah teknik sungai buloh,aku amek course elektrk mase dlu..hehe... antare kawan yang aku sngat hormat n rapt  mstilah BOB,DAMAI,PERCE,GADING,ZAN,WAN K,RAFIQ and tak lupe CAPUNK..hehe,kawan yang tak leh lupe sbb bgun pagi jek tgok muke dyeong..hhee


bile ingat balik lawak jek..byak kengan manis n pahit tak leh nak lupe lah  :(
tpi takpe,kiteowg sbanye still contack sbb ad yang poli kat sabk bernam!!hehe..bes gile !!
tntng DSK ni,aku hnye rapt n kwn baik dengn Panjang jek,.. tpi nak wat mcm mane..sem 3 dia dah dpat tawrn SPA course nursing..sdih gak tak de dia skang! tpi aku ade kwan yang sentiase menemani n tlong aku..wee!!~















No comments:

Post a Comment